Často kladené dotazy
Najděte odpovědi na často kladené otázky o našich apartmánech.
Jak mohu vytvořit rezervaci?
Pro vytvoření rezervace klikněte v menu nahoře na tlačítko „Rezervace“. Budete přesměrování na rezervační stránku, kde vyplníte Váš termín rezervace a poté se Vám zobrazí volné apartmány. Stačí si některý vybrat a pokračovat v procesu rezervace.
Jaké způsoby platby akceptujeme?
Momentálně je u nás možné platit pouze převodem na účet, a to v českých korunách (CZK) nebo v eurech (EUR). Po dokončení rezervace Vám pošleme zálohový list s QR kódem, podle kterého provedete bankovní převod.
Mohou do apartmánů domácí mazlíčci?
Bohužel domácí mazlíčky neakceptujeme.
Je možné zarezervovat si apartmán na firmu?
Ano bez problému. Samozřejmostí je, že Vám vystavíme daňový doklad.
Jaký je rozdíl mezi standardní a nevratnou cenou rezervace?
Na standardní cenu se vztahují naše standardní storno podmínky. Tzn. do 5 dní před příjezdem můžete pobyt stornovat a vrátíme Vám 100% ceny rezervace.
Nevratná cena je 5% zlevněná nabídka rezervace apartmánu. Pokud byste však pobyt zrušili, peníze Vám již nevrátíme.
Jaké jsou standardní storno podmínky rezervací?
Na standardní cenu se vztahují naše standardní storno podmínky. Tzn. do 5 dní před příjezdem můžete pobyt stornovat a vrátíme Vám 100% ceny rezervace. Méně než 5 dnů před příjezdem již peníze nevracíme.
Je možný střednědobý a dlouhodobý pronájem apartmánů? (2 a více měsíců)
Ano je. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na info@apartmanyslapanice.cz nebo +420 739 992 738
Jaká jsou domácí pravidla?
– Kouření je přísně zakázáno
– Žádní domácí mazlíčci
– Klid po 22:00
– Žádné večírky
Máte jinou otázku?
Klidně nás kontaktujte na info@apartmanyslapanice.cz nebo +420 739 992 738
Zarezervujte si luxusní apartmán za nejlepší cenu
Díky rezervaci v našem webovém systému Vám zajistíme nejnižší možnou cenu našeho ubytování. Pokud byste stejný apartmán našli jinde levněji v odpovídajícím termínu, cenu Vám dorovnáme.